VEDENÍ ÚČETNICTVÍ

Protože bez účetnictví to zkrátka nejde

Pro koho je služba určena

  • OSVČ živnostníci

  • Malé a střední firmy


Proč využívat externího dodavatele:

  • Úspora času svůj čas věnujte vašemu podnikání, účetnictví nechte na nás

  • Snížení nákladů externí účetní oddělení bývá zpravidla levnější než budování a udržování vlastního oddělení

  • Profesionalita týmu nemusíte se starat o rozvoj, motivaci a vztahy na pracovišti

  • Pracovně právní vztahy na externího dodavatele se nevztahuje zákoník práce, snadnější uzavírání a rozvazování smluv

  • Zákaznický přístup pro externího dodavatele jste zákazník a ne zaměstnavatel, proti kterému je třeba bojovat

  • Zastupitelnost nemusíte řešit výpadky jednotlivých pracovníků


Jaké služby poskytujeme:

  • Rozsah a komplexnost služeb si volí zákazník sám


Účetnictví:

  • Zpracování účetních dokladů a vedení účetních knih (např. peněžní deník, kniha faktur, účetní deník, …)

  • Zpracování mezd, přihlášení a odhlášení zaměstnanců, roční zúčtování a s tím spojená administrativa

  • Zpracování daňových přiznání (např. DPH, kontrolní hlášení, intrastat, souhrnná hlášení, DPPO, silniční daň, srážková ….)

  • Zpracování Závěrky účetního období

  • Archivace účetních dokladů

  • Měsíční reporting dosaženého hospodářského výsledku


Daňová evidence:

  • Zpracování účetních dokladů a vedení účetních knih (peněžní deník, kniha faktur, pokladní deník …)

  • Zpracování mezd, přihlášení a odhlášení zaměstnanců, roční zúčtování a s tím spojená administrativa

  • Zpracování daňových přiznání (např. DPH, intrastat, kontrolní hlášení, souhrnná hlášení, DPFO, silniční daň, srážková ….)

  • Archivace účetních dokladů

  • Kvartální reporting dosaženého výsledku v podnikání


Jak pracujeme:

  • Jako podporu ekologie nabízíme možnost předávání účetních dokumentů online, pomocí zabezpečených serverů

  • Účetní doklady zpracováváme ve vlastních prostorách

  • Frekvence předávání účetních dokladů je odvislá od počtu účetních dokladů v rozsahu 1x týdně až maximálně 1x za čtvrtletí.

  • Plátcům DPH, vždy po uzavření období, zasíláme report o dosaženém hospodářském výsledku a daňovém základu a předpokládané výše daně z příjmu.

  • Poskytujeme možnost vyzvedávání účetních dokumenů na Vámi uvedené adrese


Praktické aspekty spolupráce:

  • Spolupracujeme se zákazníky i z jiných regionů než je sídlo naší firmy

  • Využíváme účetní program Ekonom, ale máme zkušenosti i s ostatními účetními programy (Pohoda, Slim, Helios) a v případě požadavku můžeme účtovat na softwaru zákazníka

  • Cena za účetní služby se odvíjí z rozsahu a objemu účetní práce a ostatních využívaných služeb a je pravidelně aktualizována dle dohody.

  • Máme profesní pojištění do výše 5 000 000,Kč