VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
Protože bez účetnictví to zkrátka nejde
Pro koho je služba určena
OSVČ živnostníci
Malé a střední firmy
Proč využívat externího dodavatele:
Úspora času svůj čas věnujte vašemu podnikání, účetnictví nechte na nás
Snížení nákladů externí účetní oddělení bývá zpravidla levnější než budování a udržování vlastního oddělení
Profesionalita týmu nemusíte se starat o rozvoj, motivaci a vztahy na pracovišti
Pracovně právní vztahy na externího dodavatele se nevztahuje zákoník práce, snadnější uzavírání a rozvazování smluv
Zákaznický přístup pro externího dodavatele jste zákazník a ne zaměstnavatel, proti kterému je třeba bojovat
Zastupitelnost nemusíte řešit výpadky jednotlivých pracovníků
Jaké služby poskytujeme:
Rozsah a komplexnost služeb si volí zákazník sám
Účetnictví:
Zpracování účetních dokladů a vedení účetních knih (např. peněžní deník, kniha faktur, účetní deník, …)
Zpracování mezd, přihlášení a odhlášení zaměstnanců, roční zúčtování a s tím spojená administrativa
Zpracování daňových přiznání (např. DPH, kontrolní hlášení, intrastat, souhrnná hlášení, DPPO, silniční daň, srážková ….)
Zpracování Závěrky účetního období
Archivace účetních dokladů
Měsíční reporting dosaženého hospodářského výsledku
Daňová evidence:
Zpracování účetních dokladů a vedení účetních knih (peněžní deník, kniha faktur, pokladní deník …)
Zpracování mezd, přihlášení a odhlášení zaměstnanců, roční zúčtování a s tím spojená administrativa
Zpracování daňových přiznání (např. DPH, intrastat, kontrolní hlášení, souhrnná hlášení, DPFO, silniční daň, srážková ….)
Archivace účetních dokladů
Kvartální reporting dosaženého výsledku v podnikání
Jak pracujeme:
Jako podporu ekologie nabízíme možnost předávání účetních dokumentů online, pomocí zabezpečených serverů
Účetní doklady zpracováváme ve vlastních prostorách
Frekvence předávání účetních dokladů je odvislá od počtu účetních dokladů v rozsahu 1x týdně až maximálně 1x za čtvrtletí.
Plátcům DPH, vždy po uzavření období, zasíláme report o dosaženém hospodářském výsledku a daňovém základu a předpokládané výše daně z příjmu.
Poskytujeme možnost vyzvedávání účetních dokumenů na Vámi uvedené adrese
Praktické aspekty spolupráce:
Spolupracujeme se zákazníky i z jiných regionů než je sídlo naší firmy
Využíváme účetní program Ekonom, ale máme zkušenosti i s ostatními účetními programy (Pohoda, Slim, Helios) a v případě požadavku můžeme účtovat na softwaru zákazníka
Cena za účetní služby se odvíjí z rozsahu a objemu účetní práce a ostatních využívaných služeb a je pravidelně aktualizována dle dohody.
Máme profesní pojištění do výše 5 000 000,Kč